Everything is gonna be alright

Jag har en lättnad. Som en stor sten åkt bort från min rygg. Jag är glad, jag är okej. Detta är inte det värsta som har hänt i mitt liv. Jag och Rasmus är vänner och det kommer bli bra känner jag. Efter så mycket vi gått igenom så funkar det inte alltid. och för övrigt alla ni som säger att den texten nedanför var Rebecca Svensson? Haha, ni har helt fel. Missat helt och klart så att gå runt och snacka om det är bara en aning fel och fail av er. Puss på er fina och ni som bara snackar massa skit. Ni vet också att jag finns på facebook så ska ni snacka massa kan ni ju fråga om det är sant först? Det är bara att skicka ett meddelande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0