År 2011

Glömt att skriva något om det året så jag kan väl förklara att jag har haft ett underbart år. Jag har hittat vänner, jag har förlorat vänner och jag har insett en så sjukt mycket fakta. Jag har växt men också blivit känslosam. Jag hade min crew som var jätte omogna. Vi var verkligen cp men kul hade vi. Dock växer man olika mängder och jag växte väl ut från det för jag kände inte likadant längre. Jag bröt vänskapen med dem 2 på sommarlovet och det blev som ett stort hål för en av vännerna var tjejen jag delat alla tusen minnen med. Vi hade våra dagar då allt sög, det har alla men jag minns mest dem bra dagarna. Jag saknar henne än idag men vi växte ifrån varandra. Jag började gymnasiet och jag träffade Erica, fina gulliga Erica som omfattar mig totalt. Hon är så himla underbar så det finns inte, världens roligaste tjej och hon är precis som jag. Jag bytte sedan skola till Olympia. Vet inte riktigt varför, min enda anledning då var att jag saknade Isabelle, ni vet elle? Gjorde allt för henne och jag gjorde även ett val som jag ibland ångrar. Jag bytte skola för hennes skull. Tänkte att det var hon och jag föralltid liksom men lika så när jag väl började så var det inte samma sak för hon var en annan person, det var jag med men ni förstår. Det funkade inte i slutändan. Hon hade sina kretser och jag mina. Jag tycker om henne lika mycket som jag alltid gjort, inte alls det. Bara det att vi inte umgås längre. Jag började umgås med Moa, Ida och Beatrice. Vi har jätte kul tillsammans, jag började umgås med Lussan igen och första veckan jag börja på Olympia så träffade jag Cuppe, vilket ledde till att vi började snacka mer och mer. Vi började festa ihop, hans gäng och mitt. Jag träffade Rasmus första veckan också. Fina Rasmus som gjorde min höst bra medans allt annat varit skit. Jag umgicks mycket med Lovisa. Fyfan vad kul vi hade, spelar ingen roll vad hon säger nu om mig även fast det jag fått höra är lite werid (?) men jaja, peoples fakeness blö skit ni vet. Vi festade varje helg, vi gjorde massa skit och det var bland de roligaste jag gjort men även det mest stökigaste. Bråkade hela tiden med min familj, orkade ingenting. Sket i skolan och brydde mig inte ett dugg. Lite innan nyår började allting fixa sig. Jag började "leva" igen på mina egna villkor. Jag träffade fortfarande Rasmus, det var väl här det blev seriöst mellan mig och han. Vi sov över och hade skit bra tillsammans. Första gången jag känt att jag tyckt om någon på riktigt. Erik som jag träffat månader innan var bara sorg från min sida så det var inte likadant längre. Som dem flesta vet velar jag alltid, fram och tillbaka. Från och till. Jag velade på Rasmus, ångrar det ibland och ibland tänker jag "kanske inte ska vara han och jag". Ja ni fattar. Nu en månad sitter jag här och nu vet jag egentligen inte alls vad jag tycker om honom. Det hände en sak på nyår. Som gjorde att hela mitt liv som precis blivit bra rasade igen. Allting var liksom tipp topp och sen 2 sek senare blev alla mina känslor samlade och förvirrande. Sjukt hur en kille kan påverka en men ja, så var det. Men jag har lärt mig att bara säga skitsamma, för jag lever bara en gång. Jag har världens bästa vän Arvid och jag har min syster Lussan. Jag har världens roligaste killar i mitt liv och tjejerna som jag umgås med är det verkligen inget fel på. Jag hoppas att 2012 blir bättre än vad det varit nu. Men jag har fått nya vänner, jag har börjat umgås med mina gamla fina också vilket gör att jag är nöjd, jag är nöjd med mitt liv. Jag går i ettan och har hela livet framför mig. Fyller 16 om 19 dagar. Jag har ett halv år kvar tills jag slutar 1:an och får sommarlov. Iiih, Spelar ingen roll vad som händer just nu för jag vet vart jag har dem som betyder mest för mig och det är allt som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0