You know, sometimes people play hard to get because they need to know the other person's feelings are real

Är jag sjuk eller är jag sjuk? Noll minuters sömn so far och har haft ett långt samtal med lille nicke som har övertalat mig till "farliga" grejer. Hm.. Får se hur det blir med den saken. Ska snart gå upp och duscha, vill ta en lång dusch så jag blir piggare dock väntar jag nog till lite över sex så inte mina kära familjemedlemmar vaknar. Hungrig är jag också och sugen på min chokladmjölk som står och väntar på mig i kylen. Saknar förövrigt Chrille som ligger hemma. Är lite orolig inför idag men ja, får förhoppningsvis bra svar så jag inte behöver åka akut hem till honom och gråta. Hm. Oj vad jag är ärlig på morgonkvisten. Wow(!) nu ska jag sova kanske.. Hm.. De sägs att 15 minuters sömn är allt man behöver. True/false??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0