Trying to figure out

"Det är helt sjukt så mycket jag saknar dig. Har suttit och tänkt på dig i princip hela dagen, du skulle bara veta! Hoppas du fick hicka? Det brukar man få när någon tänker på en, har jag hört. Älskar dig supergoa du! Tur att jag har dig, vet i fasen vad jag hade gjort annars ♥" - Emmy
Jag, Sofie Smith bölar för tredje gången ikväll. Första gången för jag såg a walk to remember, andra för att jag förlora på tetris och nu tredje för att Emmy skrev de finaste meddelandet som gjorde min kväll, min vecka, mitt lov. Så jäkla glad över att ha henne, hur efterbliven hon än må vara ibland så är hon en perfekt vän som förstår mig utan och innan till även fast jag inte nämner ett ord. Tänker på dig finis och saknar dig, kom hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0