Träningstjej!!


Detta inlägg kommer bli privat eftersom jag vet om att folk kommer klaga men dessa bilderna är INTE för att visa upp min kropp för ett gäng tjejer som läser min blogg för jag tror knappast det är några killar som läser men iallafall, jag har dessa bilderna för under ett halvår/år kommer jag ta foton och se hur mycket det blir bättre osv för jag vill se resultat och eftersom jag hatar min kropp mer än något så vill jag verkligen se resultat med bild osv för att kunna övertyga mig själv. Jag vill framför allt ha mer muskler. Få större ben, armar, rygg och bli smalare runt magen. Sen skiter jag fullständigt i om ni bara "ååhh, du hatar ju folk som visar upp sig" och ja det gör jag men detta inlägget kommer bli privat inom kort tid så ni får ändå inte se fler av dem haha. Jag HATAR folk som lägger upp bilder på facebook och skriver massa skit när dem egentligen bara vill visa upp sina pattar men jag står liksom i mina träningskläder och vill få fram mina "muskler". & ja, jag vet att mina ena axel är cp hahah. Jag ska börja gymma för er som inte fatta haha. men ja, varsegod haters, har ni något att säga så kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg kropp juu :)

2012-02-08 @ 18:26:31
URL: http://juliariing.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Tycker du är skitsnygg! Ska du inte hänga på mig på aktiverum, jag kämpar också för att få lite muskler Hahha...

2012-02-08 @ 18:32:20
URL: http://missljung.blogg.se/
Postat av: BiffeN

OMG FAN VAD DU SKRYTER MED DIN KROPP SÅ JÄVLA SKÄMIG OMGOMOGMOGMOGMOG!!!!!!



Puss sofie :* från din älskling

2012-02-08 @ 19:15:20
Postat av: Julia

hahaha leker biff på första bilden, riktigt nöjd

2012-02-08 @ 20:40:03
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0