You shoot me down but I wont fall.

Hej, massvis med hej mina fina läsare. Var och hjälpte mamma i butiken igår sen kom Jojje och efter kebab, chokladdoppade frukter och lite glass så hoppa jag och Jojje på ett tåg helt random som gick till Lund där vi sedan köpte varsin glass sen åkte vi hem igen. Väl på tåget hade ingen av oss batteri på mobilen så slutade med att vi satt och sjöng vilket gjorde att alla lämna sina platser och bytte. När vi väl kom hem så skulle jag ta bussen, tror ni inte att jag först missar ena 8an sen när den andra kommer ser jag att man inte kan ta kort så får gå tillbaka till knutan och vid denna tiden gick bussarna bara 2 gånger i timmen så fick ta 220 som gick efter en 20 minuter och sen fick jag gå från Laröd östra hem. Trodde jag skulle dö. Utan mobil, utan musik, utan någon. Så jävla ensam haha. Sen vid 1 inatt kom en viss Emmy hem till mig och två sekunder senare sov vi båda i min säng. Trevlig Fredag va? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0