Bitch, please. Think twice before you talk.

Dog tidigare idag när folk frågar mig eller mina vänner om jag är tillsammans med David eller Arvid bara för att jag umgås med dem och sover över med dem men för att klargöra en gång för alla, säkert tionde gången jag skriver detta. De är mina vänner, Arvid är min absoluta bästa bästa vän och han har flickvän. David är en av mina närmsta vänner han med och han har jag känt sen fyran så varför måste man ligga för att sova över? Visst vissa killar jag känner ligger med alla som de sover över med men jag är glad att jag kan säga att mina vänner är inte sånna och inte jag heller för den delen. Har ni några fler frågor om mig och mina vänner så varsegod att skriv till mig men sitt Inte och snacka skit om mig när jag ger er chansen att få fråga vad som där jag är 110% ärlig med varenda svar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0