You make me smile, you make me cry, you make me feel a little better everytime

1261840412_5_whyr_large
Skulle jag beskrivit dig med ett ord så är det fan i mig: BITCH. Helt otroligt hur man kan stå och gråta över en enda person som man bara har känt i knappt en månad. Jag lovar dig att jag ska fortsätta skriva även fast du hatar mig för jag bytar. Jag sitter fan och gråter nu igen för jag ska byta, jag vill inte ens byta nu på grund av dig.. Fan vad jag kommer sakna dig!! Du är som mig fast i blont hår och lite sötare fast jag är dock coolare så det jämnar ut sig. Vi ska inte sluta snacka för detta, okej!? Tycker så mycket om dig min fina blonda ica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0