I still love you

Började nästan gråta igår när jag var i Ödåkra med Magda. Vi stod vid tågstationen så kommer det några killar fram och snackar med oss. Efter ett tag frågar en av dem (Axel något..)
Axel: Är det inte du som är Erikas lilla syster?
Sofie: Nej.. Det är min bästa vän, eller ja förra bästa vän
Axel: Jaha, oj förlåt men ni ser likadana ut
Sofie: Ja jo jag vet, vi är väldigt lika
Någon annan kille: Ni kanske hör ihop?
Sofie: Mhm..
Jag ville bara vända om och hoppa på tåget och åka hem till Elin och berätta hur mycket jag saknar henne. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan sitta och gråta när som helst när jag tänker på hennes o min vänskap. Vi har ändån varit vänner sen förskolan och bästa vänner nästintill lika länge men på grund av en total idiot så är vi inte det längre. Ibland vill jag bara skjuta hon andra mellan ögonen och säga hur mycket jag hatar henne för hon tog min tvilling ifrån mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0