HÖR DU INTE MIG ELLER VAD ÄR DET?

Du vet om att jag älskar dig så jäkla läskigt mycket, Elin. Vad kräver du av mig? Ett mirakel? Att du ska få tillbaka din kärlek? Att jag ska kyssa dina skor? Jag älskar dig, du är min tvilling. Min vän som jag alltid skulle ha kvar. Vi skulle aldrig låta något gå imellan oss, vad hände? Är det jag som är blind eller vad är det? Berätta för mig då så jag slipper gå ledsen och tänka på det varje dag. Varje sak påminner mig om dig, varje låt, varje person jag träffar och varje gång det händer saknar jag dig ännu mer. Jag älskar dig, min vän. Vi var sofie & elin. Jag har bilder på oss, vad ska jag göra med dem? Alla våra minnen, har du glömt? Jag har aldrig bett dig om något Elin men nu gör jag det, jag ber dig om en sak.. och det är att berätta, varför du gjort som du gjort? varför du inte pratat med mig, varför vår vänskap tog slut för det var inte jag, det var du som stack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0