Knulla ditt liv


Jag hatar dig, innerligt och helhjärtat. Du är mer än död i mina ögon
Du har ljugit, du har fejkat din äckliga sorg och låtsas att du brytt dig men de enda du ville var att få till det för du vet om att du inte kan få till det med någon annan, din lilla äckliga idiot. Du kommer aldrig få någon för du är ful, äcklig och ingen jävel vill ha dig. Du gjorde så jag fick fkn skuldkänslor för ingen anledning för du var och gjorde exakt likadant men tio gånger värre för du ljög framför mitt ansikte när jag bad om förlåt, jag bad om förlåt och erkände hur mycket jag tyckte om dig men jag skulle lyssnat på vad hela helsingborg sa. Du är inget mer än en nolla som ingen vill ha. En vacker dag kommer du få så mycket stryk att du kommer försvinna ur denna stad för du är inte värd att bo kvar. Jag skulle lyssnat när alla varnade mig att du var bara en idiot, en pinsam kille som inte har några som helst vänner som vill umgås med dig. Brinn i helvetet, skojar inte. Gå och dö någonstans, gräv en jävla grop och kryp in dit och lägg dig där. Du förtjänar inte min respekt eller ens min uppmärksamhet. Du är så jävla in i helvetes idiot förklarad i mina ögon så det finns inte. Så jävla besviken på dig, trodde aldrig du skulle våga göra en sak när vi har känt varandra så betydligt länge men nu inser jag att hela fkn helsingborg har rätt. Du är inte värd någonting, du är mer än död i mina ögon. Jag trodde verkligen det fanns något bra i din själ eller personlighet eller ens i ditt hjärta men jag hade så jävla fucking fel så det finns inte. Spotta på din grav. DAMP FUCKING DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :@@@@@@@@@@@@@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0