Är det du som är galen eller världen som är sjuk?


Åhhh, mitt liv fuckar alltid upp sig. Skojar inte, kan jag någonsin typ stadga mig, vara lycklig och va nöjd någon jävla gång??? Trött på att ha det såhär. Vet inte vad jag vill, tycker en sak och sen nästa dag en annan sak. Undra vad folk måste tro om mig... Nu ska jag lägga mig för att ligga och tänka ytterligare hur mitt liv kan vara, hur jag vill, hur det kommer bli och sen kommer jag välja det som gör att jag inte blir sårad på för jag är världens fegis (enligt Teo..) och jag vågar inte ta chanser, viserligen sant men ändån. Vem kastar sig frivilligt ut på okänd mark som gör att du kanske blir sårad??? Inte jag iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0