You only live once, so live your life just the way you want


Hi. Nu har jag vaknat, skulle egentligen gått upp vid tio när min mobil ringde men ack, så blev det ej. Ska sätta igång med pluggandet nu, har en del att göra. Vid två blir det att springa bort till ip och spela match med 96orna, alltid lika kul. Längtar faktiskt till gothia för de är ett riktigt härligt gäng tjejer.

Igår drog jag, lovisa och issa på fest, det var full rulle hos en kompis till mig. Där stannade vi fram till halv två må jag tro och det var riktigt riktigt kul. Tyvärr är jag ju sämst med bilder så det blev inga men jag ska fasiken bättra mig, ska börja ladda kameran och sånt så tar med mig den lilla överallt hehe. Ska bli duktig. Nu måste jag plugga lite innan jag ska spela, cyaa!


Kommentarer
Postat av: felicia

Vad står det på eran klass tröja? :)

2011-05-22 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0