Don't worry about a thing, cause' every little thing is gonna be alright


Min dag har varit rätt grym ändå. Spenderas till stor delar av skrattanfall med Arvid och Victor "ovanligt". Sen satte jag mig ute och kollade oth. Någon timme senare satte jag på mig joggingskorna och joggade runt i laröd sen mötte upp Emma och gick till ip för att lägga oss på en madrass där och snacka om typ allt. Riktigt nice att ha henne ibland även fast hon kastade sand, hoppade på mig och försökte trycka ner gummi i munnen på mig. Otroligt fin vän.. Säger vi. Men nu ska jag ner och duscha sen äta och kolla oth. Imorgon ska jag iväg till ip och dömma match, wiho. Låter super skoj. NOT. Men slipper skola iallafall, jippi. Cyaa!


Kommentarer
Postat av: emma

vet att du älskar mig snutte!! <3

2011-05-10 @ 21:19:57
Postat av: emma

heeelt ok att ha dig med. ibland.. <3

2011-05-10 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0