I'm a lover and not a fighter but one thing is sure.. I always fight for what I love

Min huvudvärk samt magont har inte gått över så pappa tyckte det var bäst att jag stanna hemma idag och tog det lugnt för att jag har blivit så upp stressad av dessa j*kla läxor. Otroligt "klyftigt" av våra lärare som lägger allting på en och samma vecka. På fyra dagar ska vi ha gjort noprov, no redovisning, engelska redovisning, hemtenta + extra uppgift, spanska inlämning och bild analys + bild. För detta är ju såå lätt, äh skjut mig. Vi hörs senare idag, tror inte det blir mycket uppdatering. Blir nog mer sömn för min del men ha en bra Tisdag. Cyaa!

Update:
Tycker verkligen om min nya design, lite somrig och så. Mycket nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0