I always forget to let the good ones in but I always remember to let the bad ones in


Otroligt tråkigt att blogga när man har:
- överdrivet med plugg
- tråkig design
- tråkigt väder
- panik över att världen ska gå under
Så de resulterar att jag får ta plugg i första hand och försöka få klart de mesta idag så jag har lite tid över att andas.

Kan iallafall säga att vi vann idag, med 5-2 och jag gjorde antingen två eller tre mål vi vet inte säkert haha men fetaste händelsen, Amanda i laget bröt armen fett synd men måste skratta lite när hennes mamma kom och typ fick vända sig om för hon tyckte hennes arm var läskig och Amandas reaktion "Håll käften Mamma och stå ut med det". Nu måste jag plugga, sorry for that. Cyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0