F.M.L = Fuck My Life


söt tjej x10 - pallar ej vara som alla andra wihooo
FAN. Nu sitter jag och typ bölar över ingenting. Eller jag vet inte om det är någonting eller inte. Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla oth sen springa till tvn vid tio och kolla off the map, nya favvoprogrammet tiep om man inte tänker på alla csi. Blev klar med mina shorts iallafall, riktigt nice. Ni får se en dag när min kamera is laddad. Nu ska jag dra, cyaa!

En point sak: Jag skiter numera i killar för de gör sig fan inte förtjänta att finnas i en tjejs hjärta, suuuug. Och de som säger att jag är svårfångad, det handlar mer om att ni inte ens kämpar för en så vafan är ni värda en då?

Kommentarer
Postat av: Hedvig

ojsan, vad hände!! Den tjejen brukade ju vara vacker:O

pussss

2011-05-16 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0