I'm tired of people needing a reason for doing everything in their lives. Do it because you want to. Because it's fun. Because it makes you happy.


Hej på er. Sitter just nu i min säng och har pluggat sönder med Elina så att vi kan klara no testet imorgon, vilket vi numera kommer klara galant för vi kan allting som rinnande vatten. Nu ska vi chilla lite och sen träna lite mer, känns som man dör inuti för plugga är det enda jag gör om dagarna. <- skjut mig! men positiva idag var att skolan var rätt okej men ösregnade när jag skulle gå till och från musiken vilket resulterade en blöt sofie och ett taskigt humör. Jag fick även för första gången näsblod medans jag väntade på Johanna ute i det "vackra" vädret. Otursdag kanske? haha, nu ska jag chilla cya!


Kommentarer
Postat av: elina

FUCK YOU DIN LILLE...!!!!!!!!!!E

2011-03-09 @ 21:06:14
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/
Postat av: elina

FUCK YOU DIN LILLE...!!!!!!!!!!E

2011-03-09 @ 21:06:20
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad sökte du?

hur mycket poäng har du :)

2011-03-09 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0