The best revenge of all: Happiness. Nothing drives people crazier than seeing someone have a good fucking life


Fint lockigt hår har jag fått på köpet av att jag får min feta räkning på mobilen som numera min mor och far vill strypa mig över (överdrift, jag vet!!) men orkade inte fixa håret idag så får gå med de lockiga i skolan. Agnes kommenterade det i Tisdags att jag hade fått lockigt hår och henne har jag känt sen dagis haha, bra koll snygga du! Nu ska jag återgå till mitt arbete som jag är strax klar med. Ska hänga med Issa till frisören efter skolan så när jag väl är hemma så uppdaterar jag (får fjäska mig till att få låna någons dator..) Vet inte vad som händer ikväll, hur det blir osv. men en del planer ska jag ha inräknat men får se.. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0