Nothing can make me feel better when I am with you

JAG OGILLAR:
- Sidecut, det är så otroligt fult nu när ALLA gör det, det är coolt på vissa. Dem som har stilen för det ska ha sidecut, inte andra som inte ens har någon stil som tillhör den "gruppen". Fult att alla i helsingborg ska skaffa det nu, kan inte folk komma på egna saker?

- "Vänner" som kommer och går, ibland passar det att prata med en men när de är med en annan "grupp" människor så kan de inte prata med en. Riktigt fult, antingen är man vänner eller inte.

- Folk som bara "åh, snälla koom hit, det är fest" och så man bara ah, visst. sen när man berättar vilka man tar med sig, de bara nä det går inte nu. Precis som de är något fel på mina vänner? Vill ni va vän med mig, ska ni fan i mig acceptera mina vänner. Idioter


JAG GILLAR:
- Mina favorit ord. Agg, nervi, dampe, dampsyndrom(med en invecklad talsak), nog skoj, skjut mig, mongo, retard, störd, fett, awesome, najs, serre, tönt, fjant, fjönt och mitt älskade ord lol.

- Favorit artist, dvs. Daniel Adams-Ray. Han är helt serre utan problem, bäst(!!)

- E.S.M.E, nog de tre roligaste människorna på jordklotet utan krydd. Man kan aldrig va seriös en sekund med dem tre. Alla andra vänner är också roliga och jag älskar allihopa men dessa tre har exakt samma humor, har exakt lika mycket damp och är lika omogna töntiga när vi är med varandra.


Kommentarer
Postat av: ELINA

love you

2011-03-06 @ 20:42:20
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0