Med blödande hjärta, sträcker svedda vingar sig till flykt


Linne - Zara basic, tröja - Bikbok, sjal - Spirit stores
Börjat vänja mig vid de korta håret. Ni som inte förstod igår så har jag klippt av mitt hår, jag har haft långt hår hela tiden som ni vet så nu tog frisören saxen och klippte bort allihopa. Nu är det till lite längre än axlarna men om cirka en månad har de växt ut igen så de gör ingenting. Rätt skönt ändå hehe. Kom hem från skolan för en timme sedan och sen dess har jag börjat ta upp matteböckerna och gjort klart lite mer med vår tidning som vi håller på med i skolan. Känns ändå som jag ligger rätt bra till men har fortfarande mycket kvar så ska fortsätta nu, cya!

UPDATE: Checkar in senare och då kommer de inlägget på mina nya kläder, jag ska bara vänta på kameran som kommer när mammi kommer hem hehe.

Kommentarer
Postat av: natha

gud va fin tröja!!!

2011-03-23 @ 16:31:52
URL: http://nadalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0