Jag kan inte sätta fingret på det men jag tror jag börjar se slutet på våra historia

Tumblr_lhfye2xnub1qgndlao1_500_largeTumblr_lhfvbuhszm1qbirrfo1_500_large
Somnade vid tvn direkt när jag la huvudet mot kuddarna så nu ska jag banne mig sova. Hoppas på en bättre sömn än igår iallafall. För er som bryr er så mår jag lite sisådär, kan inte sätta fingret på vad det är men det är väl dels gymnasiet, vännerna, helsingborg och skolan just nu. Det är otroligt jobbigt för jag är så osäker som jag kan bli, känner mig knappt närvarande någonstans. Imorgon ska jag vakna och banne mig ta kontroll över saker och ting. Ska bestämma mig vad det gäller skolan, gymnasiet, vänner och hur jag vill göra/vad jag vill bli. Jag måste få ordning på allting i mitt liv... godnatt, cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0