I'm on the right track baby, I was born this way


- sånna här miner har jag på ungefär 50 % av mina webb bilder, de konstiga är att jag har ingen aning om varför jag tar dem.. knas
Har legat och slappat vid tvn nu sen två timmar tillbaka, nu ska jag sätta igång med spanskan som jag har tills imorgon. Det kommer nog vara ganska enkelt för i helhet när jag väl pluggar så fastnar det väldigt enkelt. Ska även fixa det sista med min matte uppgift, "you go girl". Ett minus är att nu när jag äntligen är hemma själv så måste jag spendera dagen med att plugga, lite irriterande. Jag är aldrig hemma själv typ för min pappa jobbar hemma, skönt för han men jobbigt för mig haha. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0