Första Mars

Ska börja med en liten grej, varje gång det är en ny månad så säger jag det bästa med förra månaden, lite skoj. De bästa med Februari var nog att jag träffade mycket nytt folk, shoppade mycket och detta slår allt - Gick på Dejt med Anna, riktigt kul hade jag.
Nu ska jag iallafall äta frukost, jag skulle egentligen gå upp vid halv nio som senast bara för att komma in i rutinerna men såklart så kom jag inte upp förrän nu, lite dåligt av mig men efter frukosten ska jag klä mig lite och sen ska jag kolla upp lite grejer inför min matteläxa som vi har tills nästa vecka, så det blir en pluggdag om jag ska vara helt ärlig. Om jag kommer palla hålla på hela dagen, får vi se senare men jag tippar på max en timme, kanske två sen lär jag sätta mig och kolla stylisterna haha. cya


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter som en rolig idé :)

2011-03-01 @ 13:24:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0