Följd fråga angående Lbs

lois om Angående Ljud och bild skolan:
ska du fortfarande söka dit trots detta? dem äter på vittra med mat från sorex, Sveriges mest sämsta matlagning. haha !
svar: De är väl inte de som gör skolan dålig? Jag äter redan den maten på min skola så jag är van. De blir nog inga problem för mig OM jag bestämmer mig för att gå där. Jag har sökt dit för att jag gillar skolan, maten kan jag äta för den har jag ätit de senaste nio åren och jag har klarat mig bra sen dess. Men som sagt, jag har INTE bestämt mig. Haha?


Ska hoppa in i duschen nu för att sedan springa och hämta kameran som ligger i bilen. Fotona kommer tyvärr inte idag, so sorry! men de kommer imorgon om kameran fungerar som den ska. Har precis varit på Ltu och träffat alla tjejer igen, riktigt kul. Som man har saknat "laget" där, riktigt härliga tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om du kommer in, ska du "tacka ja" ??

2011-03-24 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0