I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately


Sorry att jag inte har bloggat på länge men jag har haft riktigt bra dagar. 
Torsdagen spenderade jag med Issa, Jonna och Steffi på mezo, senare drog vi och träffade några kompisar vid gröningen innan jag och Emmy tog bussen hem till mig och sov.
Fredagen åkte jag in till stan med Hedvig och kollade beach handboll. Senare kom Jesper in så satt och snackade med honom tills jag skulle åka på tjejmiddag för Johanna. Det blev riktigt lyckat. Efter en timme eller så blev jag i puttad av tjejerna i poolen, Tack!! Riktigt mysig kväll. Nu ska jag börja göra frukost sen får jag se vart dagen tar mig, lite planer har jag. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0