This is the hardest story that I've ever told. No hope or love or glory

Anonym
om It's terring me apart to see that you're not even fighting for me:
Kan inte du berätta lite om kärleken i ditt liv? du snackar om massa killar men är det någon som du har något seriöst med? tacksam för svar.

SVAR: Anledningen till att jag är lite sisådär angående killar är för att jag tyckte om en kille Erik riktigt mycket i vintras (innan nyår). Inte kär eller så men tyckte riktigt mycket om honom och han såra mig totalt några dagar innan nyår. Sen dess har jag haft riktigt svårt att lita på killar överhuvudtaget så har mest bara snackat med dem och sen inget mer, eller jag ser iallafall inte det som mer. Att snacka med en kille över sms och kanske ett fåtal samtal kan inte jag kalla "på g" eller "träffas" för det är verkligen inte så. Jag har massvis med killkompisar och jag ser nästan alla som killkompisar, inget mer. Vissa människor kallar det player och vissa förstår mig, de får kalla mig vad de vill men att säga att jag playar människor som jag inte ens kysst är lite knas för man kan aldrig säga att man träffas eller är på g om man inte ens har träffat som mer än vänner (ni fattar..)

Jag har sjukt svårt att lita på killar, de enda jag litar på är Arvid och Victor. De är mina bästa vänner och de är de enda killarna jag kan lita på till 100%. Så fine, kalla mig vad ni vill. Jag står fast vid att jag har SNACKAT med många killar men det har inte hänt något mellan oss sen får ni ta detta hur ni vill men jag pallar inte med fler frågor om "mitt kärleksliv". Jag vet om att jag inte kämpar ett skit för killar men det är till stor del för jag vill inte bli sårad. Ni som läser detta är dem enda som vet det, att jag skiter i killar innan de kommer för nära inpå för jag vill inte bli sårad. Så.. (pinsam tystnad..) lol, skoja hehe. chingchong ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0