Then I'll hope you see the heart in me


Min fina trupp på fotbollsskolan, världens sötaste och härligaste tjejer på 10-11 år. Har varit där hela dagen idag igen, denna gången körde vi mest lekar och tävlingar. Jag tränar dessa med en kille David. Såklart ska de försöka fixa ihop oss. Tillslut var det bara "ja okej, vi är ihop tills imorgon.." Haha, gav blommor och låtsades att de kom från David. Nu ska jag slänga mig i duschen och börja titta på vad jag ska ha på mig ikväll. Det blir tjejmys/middag hos Agnes med härliga tjejer. Kameran ska försöka hänga med annars blir det mobilen. Imorgon ska vi krossa ett annat lag och sen blir det vattenkrig, jag ska köttaaa som satan i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0