It is easier to forgive an enemy than a friend


Jonna har gjort ett fint album av mig när jag äter.. Varsegoda!
Det har varit full rulle hela dagen. Först fotbollsskola med vattenkrig som avslut. (blev blötast av dem allihopa..) Stack sedan hem och somna gott i soffan efter en skön och varm dusch. Åt och gjorde v mig sen samtal med min tränare och sen bussen in mot stan med tjejerna för en riktigt mysig och härlig fika på mezo. Från klockan halv åtta tills nu har vi suttit och snackat om allt möjligt och skrattat så jag nästintill grät. Nu ska jag ladda ner någon bra film och sova gott för imorgon ska jag upp tidigt och dra mig mot stan med Alicia, Jonna och Anna för lite klädletande tills kvällen. Skriver mer imorgon, godnatt ciao!


Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare (m.a.g.d.a)

HAHAHAHAHAHAHAHAH, du är för söt min vän! eller gris?

2011-06-29 @ 00:04:50
URL: http://magdamaesel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0