Fuck my life, this "thing" we had is so over


Har helt glömt bort att uppdatera, förlåt. Igår dömde jag först match sen in till stan och träffade Jesper och co. Stack sedan med dem till rydebäck och spendera kvällen där med grillning. (vissa var knasiga och badade). Snabbt stopp inom Jesper för lite värme innan vi gick mot bussen. Idag har jag spelat match, vann med 6-1. Sen träffa jag Johanna och vi bestämde oss för att ta en fika i stan, skulle egentligen fikat på mezo men eftersom de inte tar kort fick vi sätta oss på EH och äta fett med mat. Rätt gott ändå. Nu är jag hemma och ska ladda mobilen samt kolla lite tv och äta innan jag drar mig bort mot Jonna för en jädrans massa snack, väl behövligt. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0