And I never was smart with love, I let the bad ones in and the good ones go


Har precis kommit hem från fotbollsskolan. Blir roligare varje dag som går, tycker verkligen om mina tjejer. Ska börja röja undan på mitt rum och städa Nisses bur, sen blir det att slänga sig i poolen med Arvid och Victor innan jag rör mig mot match vid 6 tiden. Ska dock hjälpa 96orna med deras match för de hade inte spelare. Ska också ta mig tid att svara på en kommentar som jag har fått ett antal gånger innan men aldrig fått underfund i att svara och ska även önska bell lycka till med alla sina ungar som hon tar hand om på sitt jobb, haha. Hoppas det är skoj!! (hon älskar typ barn så hon får icke som nicke klaga) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0