Won't give away my story because it always change before I'm finished

Funderar ni någonsin på om det finns någon chans att börja om? Att starta om på nytt, helt och hållet. Att liksom radera hela sin historia och börja om på nytt. Precis som ingen kände en, hade de funnits en chans så hade jag gjort det för allt jag vill är att inte vara bland folk som känner mig för min historia för det är bland de värsta jag vet. Jag har gjort både bra och dåliga val i mitt liv och såklart finns det skitsnack om varenda en person, speciellt här i Helsingborg men liksom hur ska man kunna förklara sig själv för dem allihopa? göra så hela högen i helsingborg förstår att man inte är en sådan person som de sägs att man är. Tjejerna i Helsingborg blir kallade allt från slampa, player, hora till emo, störd, stalker osv. men vad vet alla egentligen? Allt är bara bullshit och det är så jäkla irriterande att folk inte kan ta den för den man är personligen, utan istället tar en efter ens historia eller såkallade bakgrund. Jävla skit stad, låt mig komma härifrån. Längtar som fasiken till Gothia så jag kan slippa staden och folket för en vecka. men jag kan iallafall stolt säga att utan mina fina underbara absoluta bästa vänner så hade jag inte pallat med staden en sekund. Ni är det bästa och finaste jag vet!!

Kommentarer
Postat av: elina

<3

2011-07-10 @ 20:50:07
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0