Hoppas du kan rädda mig


Nu är det första gången jag skriver här idag. Har bara lagt in massa tidsinställda för jag har haft fullt upp. Agnes kom till mig när jag vakna sen stack vi ner till fria med Elina. Jag var dock den enda som badade. Stack hem igen vid sex. Efter alla hade ätit osv. möttes vi upp vid laröd skola för att gå ner till hamnplan där vi mötte upp Erik och Filip. Badade och frös innan vi bestämde oss för att dra till Filip, blev att alla kurra ihop sig i Filles säng och kollade film. Nu har jag kommit hem och ska försöka få den irriterande kattungen att sova. Just nu är hon och hoppar överallt i sängen och biter i mina tår. Inte alls jobbig katt, nejdå. Imorgon ska jag sova, sova, sova innan jag träffar Elina och har världens myskväll/natt med henne. På Torsdag börjar Helsingborgsfestivalen också så det ska bli kul att de äntligen händer något i vår lilla stad. Ska lyssna vidare på Kapten Röd och snacka med Michelle o company på facebook. Btw. Ogillar Erik och Fille jävligt mycket (!!) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0