I feel your arms around me even when you're not here

Cry as hard as you want to, but just make sure that when you’re finished, you never cry for the same reason again / Louise Löfgren

Har precis kommit upp från stranden. Elina och jag tänkte ta ett sista dopp innan vi skulle upp, slutade med att jag puttade i Elina 2 gånger sen tvingade henne att simma ut till flotten med mig. När vi väl kom ut till flotten låg vi halvdöda efter den jobbiga turen. Sen blev vi fast där i en halv timme av kylan och skräcken över att det skulle komma hajar så det slutade med att två killar (numera mina hjältar) fick simma ut och hämta oss. Hahah, nog panik jag och Elina hade. Vi har nu gjort lillis på att aldrig simma ut där igen tillsammans, fyfan vad jobbigt och kallt det var. Nu ska jag springa ner och ta mig en lång dusch innan jag sätter mig och myser med den nya kattungen som vi har hittat (oj vad ovanligt..) sen får jag se vad som händer ikväll. Vi hörs senare iallafall, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0