Honey, I'm home!

Nu är jag hemma efter en nice resa i Turkiet. Wihoo, skoj att behöva ligga i havet varenda sekund för det var cirka 44 grader i solen.. Lite jobbigt men klarade mig ändå. Som alla andra brukar säga "tusentals bilder" så kan jag tyvärr inte hålla med dem för jag har bara tagit några stycken för jag låg endast i havet så inte mycket mer att visa hehe. Ikväll har jag ätit glass med bell och snackat massvis plus skrattat lite åt en viss person, träffat vanliga gänget och tittade lite när de badade. Frös så blev inget bad för mig. Imorgon blir det till stan med bell och sen mys på mezo med vanliga gänget, nice. Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla film. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0