Förlåt att jag aldrig sagt förlåt


Nu har jag kommit hem. Jag har varit och kollat HIF med Felicia, träffade även Axel där som stod med oss. Min fina Erik gjorde mål och var jätte duktig så jag är nöjd även fast resultatet blev 2-2. Ikväll ska jag träffa Elina, Agnes och Elin. Får se vad vi hittar på hehe. Imorgon ska jag träffa Tove innan hon åker till Gotland så det blir att gå upp tidigt för frulle och mys med henne. Livet är nice!
Psst. Alla tjejer där ute som snackar skit om mig, speciellt till två tjejer i min förra klass. Jag känner inte er längre och ni känner defenitivt inte mig så varför ösla tid på att snacka om mig när ni inte vet något om mitt liv längre? Senast jag umgicks med er var i sexan? Jag har faktiskt förändrats till skillnad från vissa andra. Kanske tid för er att växa upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0