Forget everything tonight

We keep running after people who least care about us. Why don't we just stop, turn around and see the ones running behind us?



Kan ni se där precis vid ögat? Vid mitt kindben. Ser ni hur mycket det går ut? Haha, idiot jävel boxa mig med äckliga ringar. Det är 10 gånger värre i verkligheten och jag är helt lilablåröd. Snacka om att man hatar vissa människor.. Nu har jag iallafall packat klart till gothia, om 10 minuter ska jag möta Agnes och Elina vid 3te sen ska vi hem till Elina och gosa ikväll framför film och snack. Bruten tå har jag nu också till Gothia, tack äckliga idiot. Dränk dig själv eller så kan jag göra det åt dig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0