There's no emotions baby, We're just playing

Frågor från Elina:
1. hur är du mot sådana du aldrig har träffat innan? Jag hälsar och pratar på som vanligt, kan bli att jag skrattar asmycket för det blir pinsam tystnad eller om jag har hört saker om dem innan som inte är bra kan jag stå och bara titta på dem och ja, snea (fast jag gör inte det med vilje!!!!)
2. hur ser en vanlig lördagkväll för dig ut? Det är olika. Det kan vara fest eller bara träffar folk
3. vilka vänner står dig närmast? Det är Mimi, Elin, Elina, Issa och Johanna
4. vad har du för musiksmak? Haha, jag har nog blandat men tycker väldigt mycket om Daniel Adams-Ray
5. vem är awesome efter dig? ;D Haha, ingen. Ingen kan nå min nivå hehe



Sitter hos Elin med varsin data och lyssnar på musik, vi har nyss ätit. Vi ska nog ner till 3te eller Hemköp och köpa godis, sen kolla någon film tror jag eller hitta på något. Ska hjälpa Elins pappa imorgon med Nyårsaluten. Sen på onsdag och Torsdag är det finaler, kommer dö utan krydd. yes, love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0