Samlar ihop månaderna till 1 år

JANUARI: Jag var mycket med Emelie under denna tiden. Åkte på Ekebo ungefär varje helg och hade grymt kul med henne. Hon var min bästa vän men tyvärr höll det inte men hon har fortfarande stor betydelse för mig. Träffade en kille på ekebo som gjorde så jag glömde bort en annan som jag snackade med under nov-dec. Jag fyllde fjorton och jag betedde mig som en fjortis men ja det är rätt coolt ändån.
FEBRUARI: Började va mer med Isabell K, Elin och resten av min klass ungefär. Shet i varenda kille som fanns ungefär, stängde bort mig helt från allt. Slutade hänga på ekebo, slutade umgås med emelie men åkte fortfarande till viken för att istället träffa Emmy, Julle och Arvid. Var uppe hela natten med Elin ett antal gånger så det slutade mest med att vi låg och skrattade, tog fula bilder och vi hade vid nuvarande inga problem..

MARS: Fortsatte med att va med Elin och Emmy. Blev också riktigt nära Oscar, var med han mycket och kunde snacka med han om exakt allt. Slutade med att Elin och Oscar blev tillsammans under den här månden. Bråk mellan elin och en annan men stod vid elins sida så förlorade några vänner på grund av det men det var det värt.

APRIL: Jadu.. Va fasiken hände i april? Jag var mest hos Emmy för att slippa min familj för jag var allmänt trött på allt så bosatte mig ungefär hos emmy och var ute med folk där, hängde i stan och träffade folk. Ja, typ hela april gick ut på att planera sommaren, sova i skolan, träffa folk och bara ha det allmänt bra. Började också va med Alicia på vardagarna och hade riktigt kul. Snackade med några killar men ingen som jag tyckte om så det shet sig kan man säga.

MAJ: Började va med Alicia och Anna, skaffade en blogg tillsammans men slutade nästan direkt. Åkte till Lund och fick en klädstil av dem två. Sprang runt och spelade in när jag dansade med Alicia i min trädgård. Började va med larödfolket och Johanna mer. Tog konfirmationen, rätt skoj. Jag och Alicia var de enda som kom i converse istället för klackar. Började hänga med alla möjliga personer. Skojade runder med olika killar men slutade inget seriöst.

JUNI: Började va med Johanna jätte jätte mycket, hängde med larödgänget ungefär hela tiden. Träffade en kille men orkade inte bry mig någon vecka senare. Åkte på Landskrona lägret i fotboll och träffade massvis med tjejer. Bestämde mig för att skita i allt eftersom jag bråka med min syster, mina föräldrar så jag stack till emmy ett bra tag och kom in hem förrän jag pallade. fest fest fest, HADE ASKUL.


JULI: Spenderade tiden med Johanna och larödgänget, fick sånt busskort så åkte till domsten ungefär hela tiden och badade med dem. Stack till stan, sov hos Johanna. Gjorde allt förutom att va hemma. Smsade med Basse och var rätt glad sisådär ibörjan av Juli. Det var Gothia och jag bölade såklart när vi åkte ut. Fast jag spelade skitbra på alla matcher, gjorde mål i varenda match. Johanna åkte iväg. Träffade Hampus, blev glad över att ha någon som jag tyckte om hos mig. Spenderade hela helsingborgsfestivalen tillsammans med Elin och Larödgänget plus en ny kille som hette Nicho. Slutade med att jag gick med han hela hbg festivalen och snackade, skrattade och hade skoj. Träffade hampus dagen efter, började tycka om han lite mer. Sov hos han veckan därpå. Drog från han efter att ha tänkt igenom att jag vill inte ha någon kärlek.


AUGUSTI: Spelade Eskilscupen, träffade några killar där som jag och tess satt och snackade med, riktigt snygga faktiskt. Va med alla möjliga i denna månaden - viken, laröd och stan. Kom närmare Issa och spendera slutet av månaden med henne, johanna och Julia. Hade riktigt kul tillsammans. Var ovän med Lovisa slutade med att ordentligt bråk. Åkte till Turkiet och hade det skitbra där med min mamma, kom närmare henne. Blev tillochmed vänner. Köpte rätt mycket saker, blev brun och hade det aschill. Skolan började, spendera varenda dag med Issa ungefär eftersom vi bråka med lovisa och dem. Va mycket med nytt folk som vi träffade. Saknade Hampus en del men fick för mig att kärlek är inget för mig, hände en sak med issa så vi satt oss och deppa lite. En del fester, rätt roliga.

SEPTEMBER: Spenderade tiden med Issa i stan, laröd, viken, ja överallt. Hade askul. Tänkte bara på vänner och fotboll. En del fester blev det av. Ja, Det var skola och det plågades man igenom. Blev vän med Lovisa ett tag, förstördes igen efter ett tag. Det var skolfoto.

OKTOBER: Tandställningen åkte av, jag blev asglad. Träffade Johanna några dagar, men inte mycket. Va mest med Issa och de andra i stan. Träffade lite andra från laröd. Började umgås med Mimi, Elina och Elin igen. Förlorade Emmy som vän och blev allmänt depp över det. Hade askul med min klass. Smsade en del med Alexander och trodde han gjorde mig lite glad iallafall men det var faktiskt bara mina vänner som lyckades. 

NOVEMBER: Kom JÄTTE närma Issa, Elin, Mimi och Elina. Hade riktigt kul tillsammans, jag var i danmark med skåne ff och spelade fotboll, blev riktigt bra vän med dem där. Åkte till viken och träffade alla möjliga, åkte på fester, åkte till stan. Hängde i laröd, det blev fest. Elin gjorde festen bäst när hon spydde HAHHAHA dog. November var fan den bästa månaden detta året om man inte tänker på sommarlovet. Men jag började snacka med några andra killar, drog bort mig från alex. Hoppades på något bra, det var förjäves.

DECEMBER: Snackade lite halft med en kille, hade fest hos elin. Träffade massa folk som jag inte sett på länge. Började använda mobilen mer eftersom man fick fler och fler sms. Ville inte tänka framåt så det blev ju lite halvt fail. Firade jul, spenderade tiden med Issa, Elin, Mimi och Elina. Hade riktigt kul, blev vän med lovisa igen och vi + fler åkte på fest, hamnade på sjukhuset. Allt blev helt skit mellan mig och Louise, bråkade om något jag inte själv vet om. Slutade nu med att vi inte är vänner. Är väl inte glad eller ledsen över det.. men ja, livet går vidare. Bad om förlåt till hampus, ignorerade alla killar utom en. Blev asglad över en sak med Lovisa. Var på tjejmiddag hos steffi, drog på fest och sedan blev man helt plötsligt no more friends med en kille för någon ful anledning, ja. Skiter i vilket just nu, så jävla sur för den anledning men Jag har helt seriöst ingen aning om vad det nya året kommer bli men är rätt stolt över mig själv just nu men troligen kommer jag ångra för det jag gjorde vid 12 eftersom jag har världens otur tjoho. iaf, HEJDÅ 2010
2010: sån häftig sammanfattning här yey. men iallafall året var väll bra från och till men nu islutet har jag typ för första gången sett vilka vänner som är äkta och vilka som är inte. Träffade nytt folk och ändrade helt uppfattning om vissa. Blev asglad nu under December, varit den bästa månaden hittils. LÄTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0