Livet blir inte bättre av att du går och gnäller om saker som kunde ha hänt, du lever i nuet glöm aldrig det


LE FÖR ALLA IDIOTER DÄR UTE SOM HAR GJORT DIG ILLA, LE FÖR ATT VISA ATT DU ÄR STARKARE ÄN SÅ


Efter en riktig skratt dag ska jag avsluta allting med en dusch, har svättas som en gris på träningen idag så ska ner nu. Imorgon blir det matteprov, oh happy day!! nej men har koll på det så ska bara läsa igenom lite innan jag somnar sen bara ta det lugnt imorgon. Kanske inte uppdaterar förrän kvällen imorgon för tänkte dra ut till min farmor i domsten och gå ut med hunden. Vi hörs imorgon (morgon eller kväll vet jag inte men vi hörs iallafall!) godnatt, sov gott. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0