I just had sex and It felt so good

Nu är lovet slut ungefär. Mitt lov har varit bra, Jag har mest chillat och tagit det lugnt. Nu har jag ett halvår kvar med grundskolan, sen blir det gymnasiet. Jag både längtar och är ledsen för jag längtar att komma bort från holsta men jag är ledsen över att lämna min klass. Även fast vi är nog den mest störda klassen så tycker jag om den, riktigt mycket. Vet fortfarande inte vilket gymnasium jag ska gå på Olympia? Procce? It? No idea. Men det kommer väl sen att jag bestämmer mig, Hoppas jag. Nu ska jag sätta mig vid tvn och chilla tills det blir mat, sen ska jag fixa lite med böckerna och skolväskan osv. Har en känsla över att jag kommer komma försent imorgon. hehe, love this.


Kommentarer
Postat av: natha

sv:yes,haha men känner att ja kmr gå vilse första dagen för den e så stor :o

2011-01-10 @ 21:06:48
URL: http://nadalinas.blogg.se/
Postat av: nathaa

aaw va söt du är!:)detsamma!

sv: haha ja de får vi verkligen göra:o

2011-01-10 @ 22:06:29
URL: http://nadalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0