He would face the world without me if tomorrow never comes

Tyvärr så har jag ingen bild på min outfit för jag hann aldrig. Var i stan med Elina och kollade igenom varenda butik. Vi satte oss sedan på EH och fikade, riktigt roligt för vi satt och skulle va sånna seriösa som alla andra så ser vi en liten gubbe som sitter och typ gömmer sig med sin tidning och kaffe, haha dog av skratt. Hittade en jätte fin tröja som blev min och tre trosor, hittade tusen andra saker men eftersom jag ska köpa en kamera också så har jag noll kronor att köpa med men det löser sig hehe. Men nu ska jag göra matte sen sova, great. vi hörs imorgon puss

mina vänner klår allt, ni är det finaste och bästa jag har

Kommentarer
Postat av: Elina

Jätte fin bild hihi naaat men älskar dig ändå<3

2011-01-12 @ 00:07:24
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0