FRÅGESTUND


Svarar när det har kommit tillräckligt med frågor, fråga på nu!!

Kommentarer
Postat av: olivia

* Var det något mellan dig och Erik?

* Vad har hänt med Issa Ö?

* Känner du sofia olsson?

* Vilket gymnasium ska du gå på?

* Väljer du efter vänner eller?

2011-01-02 @ 14:53:04
Postat av: Anonym

Vem är din bästa kill kompis?

Du sa att du skulle satsa elr inte satsa på en kille i en video, ska du det eller inte?

Vem är mest awesome i hela världen?

2011-01-02 @ 15:19:29
Postat av: Mimi

vilka är dina favoritstrumpor?

vad tycker du exakt om mig?

vilket tandkräms smak är godast?

vad tycker du om min blogg?

tycker du chippen och nisse är tjocka?

hejdå bajsunge

Postat av: s

brukar du ha fördomar om folk? :D

2011-01-02 @ 16:15:17
Postat av: sophia i sthlm

Undrar också som ngn mer vilken linje du ska/vill gå på och vad du har för betyg :-D

2011-01-02 @ 17:22:10
Postat av: frida O

- Saknar du hampus? Ångrar du det du gjorde mot han?

- Vill du bli nära vän med Emmy igen, så som du var innan?

- Är du ovän med Louise fortfarande? Är det pga. Lovisa ni blev ovänner?

- Har du många vänner du kan lita på?

- Hur vill du en kille ska vara?

2011-01-02 @ 17:54:01
Postat av: BEN!

Vilken är din absolut favoritfilm?

Klänning eller tunika?

Halloween eller påsk? (du vet att jag är random så förvänta dig inga direkt normala frågor)

Läsk eller vatten?

Puss eller hångel?



DU FÅR IALLAFALL EN PUSS AV MIG SOFFE. <3

2011-01-02 @ 17:55:08
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/
Postat av: Natha

favoritbloggar? & hur skulle du beskriva din stil?:)

2011-01-02 @ 18:35:38
URL: http://nadalinas.blogg.se/
Postat av: sandra

Tycker du om någon just nu?

Vem har den snyggaste klädstilen i helsingborg (bland killar) ?

2011-01-02 @ 19:07:17
Postat av: frida

hur skulle du beskriva din stil?

Vilka är dina närmsta vänner?

Längsta förhållandet?

DIn första riktiga kärlek?



Så nu fick du några sofie.

kram! :)

2011-01-02 @ 20:02:58
URL: http://www.fridamatilda.devote.se
Postat av: elin

heeeeeeeeeeej soffffffffffeeeeeee :D

vad gör du just nu? bajsar kanske?;))))

var nyår 2010 den bästa nyår du haft?

och dem du va med, är den bäst i hela världen?(A)

hur känner du dig nu? ledsen? lycklig? trött? glad?

vad har du ätit idag?

är jag söt, snygg, sexig, töntig, nördig eller väääääldigt efterbliven?

vem är mest awesome här i världen? du eller jag??????

har du en hemlighet som ingen i hela världen vet, bara du själv?

vem är den största idioten i hela världen?

håller med dig om du svarar rätt ;)

hahhaha jag pallar inte mina frågor men du måste svara på dem annars döda jag dig!!!!!!!

PUSS & SMEEEEEEEEK

2011-01-02 @ 20:36:17
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/
Postat av: Axel

Vilka killar har du vatt på g med?

2011-01-02 @ 22:04:11
Postat av: natha tha man

när hade du tänkt erkänna att du läser min blogg och älskar den tönt? :D

2011-01-03 @ 01:46:45
URL: http://loudvoices.devote.se/
Postat av: elina

1. hur är du mot sådana du aldrig har träffat innan?

2. hur ser en vanlig lördagkväll för dig ut?

3. vilka vänner står dig närmast?

4. vad har du för musiksmak?

5. vem är awesome efter dig? ;D

2011-01-03 @ 14:08:15
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0