FASIKEN VAD NI ÄR BRA

Måste påpeka att min blogg gör mig feteglad. Jag är jätte nöjd över min statestik och att många gillar den. Även fast jag inte har 1228627 st kommentarer så vet jag ju att ni finns där. (ni borde bättra er på att kommentera!!) Jag är verkligen fast besluten med att fortsätta blogga. Längtar nu till sommaren för då kommer det fler bilder. Ska ju även köpa en liten kamera som jag kan ha med mig ute osv när jag inte pallar den andra hehe. Jag kommer vara helnöjd, det vet jag. Tack mina bebosar, ni är bäst.


Kommentarer
Postat av: jonnizz

de är helt klart pengarna jag får för att gå in på den en gång om dagen.. tack soffe <3333

2011-01-23 @ 18:43:21
Postat av: soffe

heheh, varsegod jonki. stor summa pengar också, nästan 0,00 kr hehe <3333

2011-01-23 @ 22:56:11
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0