Don't find love, let love find you. That's why its called falling in love, because you don't force yourself to fall, you just fall


HOPP ÄR EN ILLUSION, ATT FALLA ÄR TRADITION

Hello. Sitter och slappar nere i källaren framför Bones, riktigt bra program. Var och solade innan med Elina ju, direkt när jag la mig så somnade jag. Kommer sova gott inatt känner jag. Fick reda på en underbar sak av Emmy (numera min ängel på jorden) Dock kommer jag inte berätta förrän jag har fixat allting men när det är klart så är det massvis med snack om det här på bloggen så det är bara att vänta några dagar. Nu ska jag kolla lite sommarkläder medans reklamen rullar framför mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker du är sofie

2011-01-16 @ 22:20:04
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0