det stod redan stopp på varenda skylt jag såg när jag träffade dig, jag skulle stannat för länge sen


Mum and Dad.. When I lie to you, it's for your own good
. Måste kommentera detta för det är så jäkla rätt. Jag berättar typ 5 % för mina föräldrar om vad jag gör/tycker osv. Endast för dem blir så jobbiga sen med deras 1000 frågor. Hatar när de bryr sig så överdrivet mycket om allting. Kan det inte bara chilla lite och låta mig leva mitt liv? Gör jag misstag så fine, jag lär mig av dem isåfall.



Lyssnar på The Fray som sjunger ut i mina högtalare som jag förövrigt har kopplat in nu, ganska dålig bas men det räcker för mig. Ska ladda ner John Tucker Must Die nu medans jag städar undan på min säng sen ska jag sova. Kvällen har jag spenderat framför datorn med Robbie på msn, han är riktigt bra att ha. Världens fjantigaste finaste killkompisen jag har. Du äger kege mycket faktiskt. Vi hörs imorgon innan jag drar, tjarå och godnatt!
btw. Två outfits jag inte visat tror jag, mina favoritoutfits för December skoldagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0