Don't speak before you think, you'll regret it later otherwise


Hemkommen från Farmor, där vi firade hennes födelsedag. Fullt med folk och faktiskt väldigt roligt att träffa dem allihopa. Issa blev föresten glad över sin lilla present, det var då godis haha. Ska börja göra v mig nu för att gå och lägga mig. Måste lägga mig tidigare om vardagarna annars kommer jag gå in i väggen eller något. Men imorgon ska jag försöka fixa fler bilder till er så ni har någonting att titta på. Godnatt på er, PUSS
Btw. HATAR när folk ska göra likadana saker som än själv. Typ som att man ska göra något som man verkligen längtar till medans de ska göra saken bara för att. Man bara åhhhhhhhhh -.-


Kommentarer
Postat av: Alex

Riktigt roligt att du registrerat dig på BloppFashion.se :) Vi ser fram emot att ha dig som kund! Vad tycker du om sidan än så länge?

2011-02-16 @ 23:58:51
URL: http://followuf.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Grym bild stumpan! Love it and love you :)

2011-02-17 @ 12:58:16
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0