There comes a time where you have to stop beating yourself up over the mistakes you've made


Bilder från oskars födelsedagsfest
Hela min dag har gått ut på att skrattat, boxats, springtävling med min pappa. Pallar inte vår humor, haha. världens bästa pappa har jag, lätt. men nu ska jag slänga mig i soffan för att kolla tv med fadern min, vi var innan och åt på pizzerian här i laröd sen bjöd jag på godis (jag är snäll!!)
never regret something that once made you smile - jag kommer aldrig ångra vår vänskap iallafall


Kommentarer
Postat av: elina

vem är texten om?

2011-02-08 @ 21:38:23
Postat av: Anonym

Fyfan Sofie

Svar: lol men va?
sofiesmiths.blogg.se

2011-02-09 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0