sometimes it just easier to ignore the fact that you have never felt love then allowing yourself to feel sorry for it


Dagens består utav jeans, blus, skjorta, smycken
Bloggningen har varit död idag och förlåt för det men har haft fullt upp hela dagen nästan. Stack till väla med Alicia och Elina, köpte lite saker som visas imorgon. Sen drog vi hem vid sju i en full smockad buss med en rent av sur kärring som stod och skrek på något annat språk mot oss, haha dog av skratt för hon såg så FUL ut. men tillslut kom vi hem och då åt jag osv. sen köpte jag godis med far medans alicia och anna var påväg hem till mig. Väl hemma satt vi och gjorde fula videos, fixade lite grejer osv. Skrattade "lite" för dem filmerna, japp. Nu ska jag sätta på film och sova, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0