make it your habit not to be critical about small things


Tja på er snyggingar. Var i stan innan och fixade lite ärenden. Blev även fika med alicia, julia och jonna. Snacka om att vi dog av skratt när jag ser jonna komma haltande och sen kommer alicia lite före och berättar vad som har hänt. Jonna har då ramlat ner för trappan på espresso house och tappat glas och allting, tappat allt utom sin tallrik med sin nyttiga scones. Sen kunde hon inte gå för hon hade så ont i sitt ena knä HAHAHAHA. trodde jag skulle börja gråta så mycket jag skratta. nu ska jag dra mig mot farmor för lite firande eftersom det är hennes födelsedag, ska även inom issa och lämna hennes lilla present eftersom tösabiten är sjuk. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0